Zrobiłem latające kółko

W ramach nauki desktopienia w Rust (patrz poprzedni wpis) zrobiłem aplikację, w której można jechać myszą i będzie się kolorowe kółko przesuwać. Niesamowite! Po tylu latach programowania dalej cieszą proste rzeczy.

Wyżej wymienioną rzecz wykonałem za pomocą biblioteki winit (która daje mi okienko i zdarzenia myszowe) oraz za pomocą biblioteki pixels mogłem ustawić wartości RGBA poszczególnych pikseli. Na razie robię to tak, że przelatuję przez wszystkie piksele i ustawiam dany kolor (zastanawiam się, czy nie można tego zrobić bardziej optymalnie, żeby tylko przelatywać przez niektóre piksele, te, które chcę zmienić?). Dokładnego kodu nie będę tu wrzucał, zresztą przykłady użycia tych bibliotek są łatwo dostępne w sieci.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dlaczego nie da się nadgonić frontendu

Absurdy Rekrutacji 2023

Przygody juniora (1)