Niedzielny zrzut linków #3
The SAM Pattern
State-Action-Model, czyli szersze spojrzenie na modne ostatnio wzorce w stylu flux, Redux itp. Chociaż to w zasadzie wychodzi już poza flux. Autor strony nie tyle opisuje to, co już jest, ale pisze co można z tym dalej zrobić, w którą stronę to wg niego powinno pójść.
Dobra strona jeśli chcesz napisać konkurencję dla Reduxa choćby. Albo przynajmniej nabrać szerszej perspektywy
Evolve Your Hierarchy
o wzorcu Entity-Component-System, przydatnym jeśli chcesz gry robić. Polega on na tym, żeby zamiast tworzyć obiekty jako monolity (Statek, Gracz, Czołg) tworzyć je jako zestawy komponentów.
State-Action-Model, czyli szersze spojrzenie na modne ostatnio wzorce w stylu flux, Redux itp. Chociaż to w zasadzie wychodzi już poza flux. Autor strony nie tyle opisuje to, co już jest, ale pisze co można z tym dalej zrobić, w którą stronę to wg niego powinno pójść.
Dobra strona jeśli chcesz napisać konkurencję dla Reduxa choćby. Albo przynajmniej nabrać szerszej perspektywy
Evolve Your Hierarchy
o wzorcu Entity-Component-System, przydatnym jeśli chcesz gry robić. Polega on na tym, żeby zamiast tworzyć obiekty jako monolity (Statek, Gracz, Czołg) tworzyć je jako zestawy komponentów.
Komentarze
Prześlij komentarz